Επικοινωνήστε μαζί μας
Η λίστα επιθυμιών σας

Η λίστα επιθυμιών σας είναι άδεια!

Το καλάθι αγορών σας

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο!

Η λίστα σύγκρισής σας

Όροι και Προϋποθέσεις

Η Aphrodonis Media Group Ltd, εφεξής αναφερόμενη ως "Dialando", δημοσιεύει τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις:

Οι ακόλουθοι όροι και προϋποθέσεις ισχύουν αποκλειστικά για την παραγγελία και την αποστολή αγαθών που ο πελάτης [ιδιωτικός τελικός καταναλωτής] παραγγέλνει στο διαδίκτυο μέσω αγορών στο διαδίκτυο. Με μια παραγγελία αυτοί οι Όροι και Προϋποθέσεις αναγνωρίζονται.

1. Σύναψη σύμβασης

Η παρουσίαση των προϊόντων στο διαδικτυακό κατάστημα δεν αποτελεί νομικά δεσμευτική προσφορά, αλλά ένα μη δεσμευτικό διαδικτυακό κατάλογο. Μετά την εισαγωγή των προσωπικών σας δεδομένων και κάνοντας κλικ στο κουμπί "Αγορά" στο τελευταίο βήμα της διαδικασίας παραγγελίας, καταθέτετε μια δεσμευτική παραγγελία για την αγορά των αγαθών στο καλάθι αγορών. Η επιβεβαίωση λήψης της παραγγελίας ακολουθεί αμέσως μετά την αποστολή της παραγγελίας μέσω email και SMS. Η σύμβαση αγοράς συνάγεται με την επιβεβαίωση της παραγγελίας μας ή την παράδοση των αγαθών.

Δεν είναι δυνατή προς το παρόν η τηλεφωνική παραγγελία! Ωστόσο, αν χρειάζεστε βοήθεια με ένα προϊόν ή αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την τοποθέτηση μιας παραγγελίας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας οποιαδήποτε στιγμή.

2. Κείμενο σύμβασης

Τα δεδομένα της παραγγελίας σας θα αποθηκευτούν από εμάς και μπορείτε να τα δείτε στην περιοχή σύνδεσης πελατών σας, ακόμα και αργότερα. Μόλις κάνετε μια παραγγελία μαζί μας και δεν έχετε δημιουργήσει μόνοι σας έναν κωδικό πρόσβασης και λογαριασμό πελάτη, το σύστημα του καταστήματός μας θα δημιουργήσει αυτόματα έναν λογαριασμό πελάτη για εσάς. Ένας κωδικός πρόσβασης θα δημιουργηθεί αυτόματα και θα σας αποσταλεί μέσω email. Φυσικά, μόνο εσείς γνωρίζετε αυτόν τον κωδικό πρόσβασης. Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης ανά πάσα στιγμή στον λογαριασμό σας πελάτη!

Θα λάβετε επίσης ένα σύνολο των δεδομένων της παραγγελίας σας μέσω email. Εάν δεν λάβετε αυτό το email, λόγω πιθανών εσφαλμένων εισαγωγών, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας! Παρακαλούμε επίσης λάβετε υπόψη τη δυνατότητα ότι το email μπορεί να έχει φτάσει στο φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας.

3. Οδηγία ανάκλησης

Δικαίωμα ανάκλησης

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε αυτήν τη σύμβαση εντός 14 ημερών χωρίς να δώσετε λόγους. Η περίοδος ανάκλησης είναι 14 ημέρες από την ημέρα κατά την οποία εσείς ή ένα τρίτο πρόσωπο που ονομάζεται από εσάς, το οποίο δεν είναι ο μεταφορέας, πήρατε ή πήρατε την κατοχή των τελευταίων αγαθών. Για να ασκήσετε το δικαίωμα ανάκλησής σας, πρέπει να ενημερώσετε τη Dialando για την απόφασή σας να αποσυρθείτε από αυτήν τη σύμβαση με μέσο ενός σαφούς δήλωσης (π.χ. ένα γράμμα, φαξ ή email που στέλνεται με ταχυδρομείο). Ο πιο εύκολος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας τις επιλογές επικοινωνίας που αναφέρονται στη σελίδα επικοινωνίας μας!

Εάν χρησιμοποιήσετε αυτήν την επιλογή, θα σας στείλουμε αμέσως (π.χ. μέσω email) μια επιβεβαίωση λήψης μιας τέτοιας ανάκλησης. Για να συμμορφωθείτε με την περίοδο ανάκλησης, είναι αρκετό να στείλετε την ειδοποίηση για την άσκηση του δικαιώματος ανάκλησης πριν από το τέλος της περιόδου ανάκλησης.

Παρακαλούμε μην ξεχάσετε να μας στείλετε τον αριθμό παραγγελίας σας, τον οποίο λάβατε με την πώληση της σύμβασης!

Συνέπειες της ανάκλησης

Εάν ακυρώσετε αυτήν τη συμφωνία, θα σας επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που έχουμε λάβει από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής (εκτός από οποιεσδήποτε επιπλέον χρεώσεις που προκύπτουν από την επιλογή σας μιας διαφορετικής μεθόδου αποστολής από τη φθηνότερη τυπική αποστολή που προσφέρουμε), αμέσως και όχι αργότερα από τριάντα ημέρες από την ημερομηνία που λάβαμε ειδοποίηση για την ανάκληση αυτής της συμφωνίας. Για αυτήν την επιστροφή, θα χρησιμοποιήσουμε το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός αν έχει συμφωνηθεί ρητά κάτι διαφορετικό μαζί σας· σε καμία περίπτωση δεν θα σας χρεώσουμε για αυτήν την επιστροφή. Μπορούμε να αρνηθούμε την επιστροφή μέχρι να έχουμε παραλάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι να παράσχετε απόδειξη ότι έχετε επιστρέψει τα αγαθά, ανάλογα με το τι συμβεί πρώτο. Πρέπει να επιστρέψετε ή να παραδώσετε τα αγαθά σε μας άμεσα και σε κάθε περίπτωση όχι αργότερα από τριάντα ημέρες από την ημερομηνία που μας ειδοποιήσατε για την ακύρωση αυτής της συμφωνίας. Αυτή η περίοδος θα θεωρηθεί ότι έχει τηρηθεί αν αποστείλετε τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των τριάντα ημερών. Εσείς φέρετε τα άμεσα έξοδα επιστροφής των αγαθών στην αποθήκη μας στη Γερμανία, εκτός εάν έχει ανακοινωθεί μια τοπική αποθήκη! Θα πρέπει να πληρώσετε μόνο για κάθε απώλεια αξίας των αγαθών εάν αυτή η απώλεια αξίας οφείλεται στη χειρισμό των αγαθών που δεν είναι απαραίτητος για τον έλεγχο της κατάστασής τους, των ιδιοτήτων και της λειτουργικότητάς τους.

Τέλος της οδηγίας ανάκλησης

4. Εγγύηση και εγγύηση

Παρακαλούμε δείτε τη σελίδα "Εγγύηση και εγγύηση"

5. Παράδοση και επιστροφές

Η παράδοση γίνεται είτε από την ίδια την Dialando είτε, σε εξαιρετικές περιπτώσεις, από έναν προμηθευτή. Εάν ο πελάτης δεν αποδεχτεί τα αγαθά ή αρνηθεί να τα αποδεχτεί παρά την προθεσμία που του έχει οριστεί από την Dialando, ο ιδιοκτήτης της Dialando (δείτε το αποτύπωμα) μπορεί να επιλέξει να αποσυρθεί από τη σύμβαση. Τα έγκυρα κόστη αποστολής μπορούν να βρεθούν στο μενού Κόστος Αποστολής υπό τις Πληροφορίες. Για πιθανές επιστροφές, χρησιμοποιήστε την αρχική συσκευασία αν είναι δυνατόν ή μια ισοδύναμη συσκευασία αποστολής που εξασφαλίζει επαρκή προστασία των αγαθών.

6. Μεταφορικές ζημιές

Εάν παραδοθούν αγαθά με εμφανείς μεταφορικές ζημιές, παρακαλούμε να διαμαρτυρηθείτε για τέτοια σφάλματα το συντομότερο δυνατόν στον μεταφορέα ή εκεί που παραλαμβάνετε το δέμα και να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας, το αργότερο όμως εντός 7 ημερολογιακών ημερών. Τα δικαιώματά σας ως καταναλωτή, ειδικά το δικαίωμά σας στην εγγύηση, παραμένουν αναλλοίωτα. Μας βοηθάτε να επιβεβαιώσουμε τις δικές μας αξιώσεις εναντίον του μεταφορέα ή της εταιρείας ασφάλισης μεταφορών.

7. Αντιστάθμιση

Ο πελάτης μπορεί να αντισταθμίσει μόνον τέτοιες απαιτήσεις που έχουν νομικά καθοριστεί ή δεν αμφισβητούνται από τον ιδιοκτήτη της Dialando (δείτε το αποτύπωμα). Ο πελάτης έχει μόνο δικαίωμα παρακράτησης για αξιώσεις που προκύπτουν από την ίδια συμβατική σχέση.

8. Προστασία δεδομένων και ασφάλεια

Παρακαλούμε δείτε τη σελίδα Προστασία δεδομένων & ασφάλεια

9. Πληρωμή

Η τιμή αγοράς πρέπει να καταβληθεί αμέσως μετά την λήψη της επιβεβαίωσης της παραγγελίας μας, εκτός εάν κάνατε την παραγγελία μέσω ενός παροχέα υπηρεσιών πληρωμών που προσφέρει "πληρωμή κατά την παράδοση". Ο πελάτης μπορεί να πληρώσει την τιμή αγοράς με τραπεζική μεταφορά στον λογαριασμό που αναφέρεται στην επιβεβαίωση της παραγγελίας, μέσω Paypal ή με πιστωτική κάρτα. Η συνολική τιμή που αναγράφεται στην επιβεβαίωση της παραγγελίας πρέπει να πληρωθεί. Όλες οι τιμές περιλαμβάνουν ήδη τον υποχρεωτικό φόρο αξίας προστιθέμενης αξίας, ο οποίος διαφέρει από κάθε χώρα. Ο ιδιοκτήτης της Dialando (δείτε το αποτύπωμα) είναι υποχρεωμένος να πληρώσει το νόμιμο φόρο προστιθέμενης αξίας νόμιμα κατά την ολοκλήρωση της σύμβασης.

Στην επιβεβαίωση της παραγγελίας ή την επιβεβαίωση της παραγγελίας, το ΦΠΑ δεν εμφανίζεται για τεχνικούς λόγους, αλλά περιλαμβάνει τη σημείωση "Τιμή συμπεριλαμβανομένου του νόμιμου ΦΠΑ". Εάν χρειάζεστε τιμολόγιο με εμφανιζόμενο ΦΠΑ, επικοινωνήστε μαζί μας!

Γενικά, το προϊόν παραμένει ιδιοκτησία της Dialando μέχρι πλήρους πληρωμής. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις μεθόδους πληρωμής, ανατρέξτε στο στοιχείο μενού Μέθοδοι Πληρωμής στην ενότητα Πληροφορίες.

10. Εγγύηση, εγγύηση και μεταπωλητική εξυπηρέτηση

Εκτός αν συμφωνηθεί ρητά διαφορετικά, ισχύει η νομική ευθύνη για ελαττώματα. Πληροφορίες για τις εγγυήσεις των μεμονωμένων κατασκευαστών μπορούν να βρεθούν στην τεκμηρίωση του προϊόντος. Εάν δικαιούστε αξίωση εγγύησης κατασκευαστή, μπορείτε να το διαπιστώσετε στις σελίδες προϊόντος εντός της περιγραφής. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας εδώ!

11. Ανταλλαγή επιστροφής

Αγορές χωρίς κίνδυνο, κανένα πρόβλημα μαζί μας! Λόγω του νομικά καθορισμένου δικαιώματος ανάκλησης, μπορείτε επίσης να επιστρέψετε αγαθά που δεν σας αρέσουν όπως αρχικά είχατε σκοπό. Παρακαλούμε διαβάστε παρακάτω τι πρέπει να λάβετε υπόψη σε περίπτωση επιστροφής.

Περαιτέρω χρήσιμες πληροφορίες μπορούν να βρεθούν όπως πάντα στην σελίδα Συχνές Ερωτήσεις

Η αίτησή μας προς εσάς!

Παρακαλούμε μην μεταχειρίζεστε τα εμπορεύματα που επιθυμείτε να επιστρέψετε όπως την ιδιοκτησία σας για να αποφύγετε την υποβάθμιση της νέας κατάστασης.

Ήδη κατά το άνοιγμα της συσκευασίας, μπορείτε να αποφύγετε τη ζημία στη συσκευασία αποστολής και προϊόντων ή το ίδιο το προϊόν αποσυσκευάζοντάς το προσεκτικά. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για μεγαλύτερα αντικείμενα όπως διατηρητές ρολογιών και κουτιά ρολογιών, διότι για να επιστρέψετε αυτά τα αντικείμενα με ασφάλεια, είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε την αρχική συσκευασία.

Αφήστε, για παράδειγμα, προστατευτικά φύλλα στο ρολόι, το λουράκι ή το κοσμήμα και μην τα αφαιρείτε εάν είναι δυνατόν. Μην χρησιμοποιείτε αγαθά που πιθανόν να επιστρέψετε. Για παράδειγμα, θα έπρεπε να αλλάξουμε τα δερμάτινα λουριά μετά από σύντομη χρήση για λόγους υγιεινής. Τα χάλκινα λουριά δείχνουν πρώτες επιφανειακές γρατζουνιές σε λείες επιφάνειες πολύ γρήγορα, αυτό πρέπει να γυαλιστεί επίπονα ή να αντικατασταθεί για να μην απογοητεύσει τον επόμενο πελάτη.

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή και την προσοχή σε αυτό το θέμα και το εκτιμούμε πολύ!

Επιστροφές

Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη τα ακόλουθα σημεία κατά την επιστροφή αγαθών:

Πριν επιστρέψετε ένα αντικείμενο σε εμάς, σας ζητούμε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξή μας για να καταχωρίσετε μια επιστροφή! Η εξυπηρέτηση πελατών μας θα σας στείλει ήδη συμπληρωμένο φόρμα επιστροφής, όπου θα βρείτε επίσης τη διεύθυνση επιστροφής. 

Συσκευάστε πλήρως το αντικείμενο που θέλετε να επιστρέψετε μαζί με οποιαδήποτε αξεσουάρ που περιλαμβάνονται. Για να αποφύγετε τη ζημία κατά τη μεταφορά, σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε την αρχική συσκευασία.

Βάλτε τη φόρμα επιστροφής που λάβατε από εμάς στη συσκευασία. Αυτό θα επιταχύνει οποιεσδήποτε επιστροφές ή ανταλλαγές σημαντικά.

Ποιον εξυπηρετητή υπηρεσιών επιλέγετε για την επιστροφή είναι δική σας επιλογή. Για το δικό σας συμφέρον, παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι η αποστολή είναι ασφαλισμένη και εντοπίσιμη (ασφαλισμένο δέμα). Επιπλέον, θα σας δώσουμε τη δυνατότητα να αναλάβουμε την επιστροφή του πακέτου. Σε αυτή την περίπτωση, οι δαπάνες για την επιστροφή απλώς θα αφαιρεθούν από το ποσό επιστροφής. 

Παρακαλούμε αποφύγετε τις επιστροφές με αποστολή μέσω αντικειμενικής μεταφοράς, θα χρεωθούμε τα έξοδα που προκύπτουν (προς το παρόν 15,00 ευρώ για την DHL) σε περίπτωση επιστροφής!

Ανταλλαγή

Θέλετε να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα αντικείμενα, αλλά θα θέλατε να λάβετε ένα ή περισσότερα άλλα αντικείμενα ως αντάλλαγμα; Παρακαλούμε σημειώστε τις επιθυμίες σας προς αυτήν την κατεύθυνση κατά την επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μας σχετικά με την αποστολή επιστροφής! 

Στην Dialando, μια ανταλλαγή για άλλα αγαθά είναι εφικτή πέρα ​​από το 14ημερο δικαίωμα ανάκλησης εντός 30 ημερών από την παράδοση, εφόσον τα αγαθά δεν έχουν φορεθεί. Αυτός ο κανονισμός δεν αντιπροσωπεύει μια περιορισμό των δικαιωμάτων σας ως καταναλωτής, αλλά μια επέκτασή τους.

Εάν μια ανταλλαγή απαιτεί πρόσθετη πληρωμή (νέα αγαθά είναι πιο ακριβά από τα επιστραφέντα), ένας εργαζόμενος υπηρεσίας θα σας ενημερώσει μόλις η επιστροφή έχει φτάσει σε εμάς.

Επιστροφή χρημάτων

Σε περίπτωση επιστροφής, τα χρήματα θα επιστραφούν με τον ίδιο τρόπο που τα λάβαμε. Για παράδειγμα, εάν αγοράσατε με πιστωτική κάρτα, η πληρωμή ακυρώνεται απλώς και ο εκδότης της κάρτας επιστρέφει την πληρωμή σας! 

Σε περίπτωση πιστωτικής πιστωτικής, σας ζητούμε να μας παράσχετε το IBAN και το BIC σας ή τον τοπικό αριθμό τραπεζικού λογαριασμού σας για να μεταφέρουμε το πιστωτικό ποσό!

Περαιτέρω χρήσιμες πληροφορίες μπορούν να βρεθούν όπως πάντα στην σελίδα συχνών ερωτήσεων!

12. Klarna

Σε συνεργασία με τη Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Στοκχόλμη, Σουηδία, προσφέρουμε τις ακόλουθες επιλογές πληρωμής για συγκεκριμένες χώρες. Η πληρωμή γίνεται πάντα στη Klarna:

Τιμολόγιο: Η περίοδος πληρωμής είναι [14] ημέρες από την ημερομηνία αποστολής των αγαθών/εισιτηρίων/ή, στην περίπτωση άλλων υπηρεσιών, από την ημερομηνία που η υπηρεσία είναι διαθέσιμη. Ολόκληροι οι όροι τιμολόγησης για τις χώρες όπου αυτή η μέθοδος πληρωμής είναι διαθέσιμη μπορούν να βρεθούν εδώ: Γερμανία, Αυστρία.

Αγορά με δόσεις: Η υπηρεσία χρηματοδότησης της Klarna σάς επιτρέπει να πληρώσετε την αγορά σας με σταθερές ή ευέλικτες μηνιαίες δόσεις σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στη διαδικασία αγοράς. Η πληρωμή με δόσεις γίνεται στο τέλος κάθε μήνα αφού η Klarna σας στείλει μηνιαίο τιμολόγιο. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις αγορές με δόσεις συμπεριλαμβανομένων των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων και των Πληροφοριών Πίστωσης Καταναλωτή της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις χώρες όπου αυτή η μέθοδος πληρωμής είναι διαθέσιμη, παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ (διαθέσιμο μόνο στις επιλεγμένες χώρες): Γερμανία, Αυστρία.

Sofortüberweisung: Διαθέσιμο στη Γερμανία, Αυστρία, Βέλγιο, Ιταλία, Ισπανία, Πολωνία και Ολλανδία. Ο λογαριασμός σας θα χρεωθεί αμέσως μετά την παραγγελία.

Απευθείας πίστωση: Η απευθείας πίστωση γίνεται μετά την αποστολή των αγαθών. Θα ενημερωθείτε για το χρόνο μέσω email.

Πιστωτική κάρτα (Visa/Mastercard): Διαθέσιμη στη Γερμανία. Η χρέωση γίνεται μετά την αποστολή των αγαθών ή εισιτηρίων / τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών ή, στην περίπτωση ενός συνδρομητικού, σύμφωνα με τους καθορισμένους χρόνους επικοινωνίας.

Η χρήση των μεθόδων πληρωμής τιμολογίου, αγοράς με δόσεις και απευθείας πίστωσης απαιτεί θετικό έλεγχο πιστοληπτικής ικανότητας. Σε αυτό το πλαίσιο, θα διαβιβάσουμε τα δεδομένα σας στη Klarna για τους σκοπούς αξιολόγησης διεύθυνσης και πιστοληπτικής ικανότητας στο πλαίσιο της έναρξης και επεξεργασίας της σύμβασης αγοράς. Παρακαλούμε να κατανοήσετε ότι μπορούμε να σας προσφέρουμε μόνο εκείνες τις μεθόδους πληρωμής που επιτρέπονται βάσει των αποτελεσμάτων του ελέγχου πιστοληπτικής ικανότητας. Περαιτέρω πληροφορίες και όροι χρήσης της Klarna μπορούν να βρεθούν εδώ. Γενικές πληροφορίες για την Klarna μπορούν να βρεθούν εδώ. Τα προσωπικά σας δεδομένα θα χειριστούν από τη Klarna σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς περί προστασίας δεδομένων και σύμφωνα με τις πληροφορίες στο Πολιτική Απορρήτου της Klarna.

13. Σημείωση για την κανονιστική ρύθμιση των μπαταριών

Σχετικά με την πώληση μπαταριών ή επαναφορτιζόμενων μπαταριών ή με την παράδοση ρολογιών ή άλλων συσκευών που περιέχουν μπαταρίες ή επαναφορτιζόμενες μπαταρίες, υποχρεωνόμαστε να σας ενημερώσουμε σύμφωνα με την κανονιστική ρύθμιση των μπαταριών: Οι μπαταρίες ή οι επαναφορτιζόμενες μπαταρίες δεν πρέπει να απορρίπτονται στα οικιακά απορρίμματα. Είστε νομικά υποχρεωμένοι να επιστρέψετε τις χρησιμοποιημένες μπαταρίες ή τις επαναφορτιζόμενες μπαταρίες ως τελικός χρήστης. Μπορείτε να επιστρέψετε μπαταρίες ή επαναφορτιζόμενες μπαταρίες μετά τη χρήση στο σημείο πώλησης ή στην άμεση περιοχή του (π.χ. σε δημοτικά σημεία συλλογής ή στο εμπόριο) χωρίς χρέωση. Μπορείτε επίσης να επιστρέψετε τις μπαταρίες σε εμάς με ταχυδρομείο. Οι μπαταρίες ή οι επαναφορτιζόμενες μπαταρίες που περιέχουν επικίνδυνες ουσίες φέρουν το σύμβολο ενός προσβεβλημένου κάδου απορριμμάτων. Δίπλα από αυτό το σύμβολο του κάδου απορριμμάτων βρίσκεται το χημικό όνομα του ρυπογόνου. Το Cd σημαίνει κάδμιο, το Pb σημαίνει μόλυβδο και το Hg σημαίνει υδράργυρο.

14. Τόπος εκπλήρωσης, τόπος δικαστικής αρμοδιότητας

Για όλες τις παρούσες και μελλοντικές αξιώσεις που προκύπτουν από την επιχειρηματική σχέση, ο αποκλειστικός τόπος δικαστικής αρμοδιότητας για τους εμπόρους είναι η έδρα του πωλητή. Τόπος δικαστικής αρμοδιότητας και τόπος εκπλήρωσης για τους εμπόρους είναι η Πάφος, Κύπρος.

15. Διαδικασία επίλυσης διαφορών

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρέχει μια διαδικτυακή πλατφόρμα επίλυσης διαφορών (ΕΠΔ), την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ. Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν αυτήν την πλατφόρμα για την επίλυση των διαφορών τους. Προκειμένου να επιλυθούν διαφορές που προκύπτουν από μια συμβατική σχέση με έναν καταναλωτή ή εάν υπάρχει τέτοια συμβατική σχέση γενικότερα, είμαστε υποχρεωμένοι να συμμετέχουμε σε διαδικασίες επίλυσης διαφορών ενώπιον επιτροπής διαμεσολάβησης καταναλωτών. Υπεύθυνη είναι η γενική επιτροπή διαμεσολάβησης καταναλωτών (από 01.01.2020: η καθολική επιτροπή διαμεσολάβησης) του Κέντρου Διαμεσολάβησης e.V., Straßburger Straße 8, 77694 Kehl am Rhein, www.verbraucher-schlichter.de. Θα συμμετέχουμε σε διαδικασίες επίλυσης διαφορών μπροστά σε αυτό το γραφείο.

16. Τελικές διατάξεις, ρήτρα διαίρεσης

Εάν μία ή περισσότερες διατάξεις αυτών των ΓΓΠ (Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις) είναι άκυρες, αυτό δεν θα οδηγήσει στην άκυρη του συνολικού συμβολαίου. Η αντικατάσταση της ανενεργούσας διάταξης θα γίνει με την ισχύουσα νομική διάταξη. Ισχύει μόνο το κυπριακό δίκαιο για αυτό το συμβόλαιο. Για τους πελάτες από την Ελλάδα, όμως, ισχύει το ιρλανδικό δίκαιο!

Aphrodonis Media Group Ltd

110, Ελευθερίου Βενιζέλου

Εμπορικό Μητρώο Κύπρου: HE366111

Διευθύνων Σύμβουλος: Richard Andessner

τηλέφωνο: +357 22000270

www.aphrodonis-media.com

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2021 από την Aphrodonis Media Group Ltd.

Όλες οι εμπορικές επωνυμίες και εμπορικά σήματα που χρησιμοποιούνται ανήκουν στους αντίστοιχους ιδιοκτήτες τους. Όλες οι εικόνες προστατεύονται νομικά και είναι ιδιοκτησία της Dialando και/ή των κατασκευαστών ή προμηθευτών των προϊόντων που εμφανίζονται. Η κατάχρηση ή η μη εξουσιοδοτημένη χρήση του περιεχομένου θα διωχθεί και θα αναφερθεί.