Επικοινωνήστε μαζί μας
Η λίστα επιθυμιών σας

Η λίστα επιθυμιών σας είναι άδεια!

Το καλάθι αγορών σας

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο!

Η λίστα σύγκρισής σας

Εγγύηση και εγγύηση

Εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά, ισχύει η νόμιμη περίοδος εγγύησης των 24 μηνών για όλα τα προϊόντα. Για πολλά αντικείμενα, θα λάβετε επίσης ξεχωριστές εγγυήσεις από τον κατασκευαστή. 

Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε προέκταση προστασίας με το υπηρεσιακό μας προϊόν "Dialando Protection" κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πώλησης.

Εγγύηση Dialando

Ο ιδιοκτήτης της Dialando (δείτε νομική ανακοίνωση) εγγυάται τη σωστή λειτουργία όλων των προϊόντων που πωλούνται σύμφωνα με τις αντίστοιχες προδιαγραφές του κατασκευαστή για ένα διάστημα 24 μηνών από την ημερομηνία αγοράς.

Προϋπόθεση για την εκπόνηση της εγγύησης είναι η προσεκτική χειρισμός του προϊόντος, η προβλεπόμενη χρήση του προϊόντος σύμφωνα με τις οδηγίες λειτουργίας του κατασκευαστή, καθώς και η τήρηση των συνιστώμενων διαστημάτων συντήρησης. 

Δεν καλύπτονται από την εγγύηση τμήματα υπόκειται σε φθορά, όπως γυαλιά, λουριά, τσιμούχες, καθώς και παρεπόμενες ζημιές στον μηχανισμό και το κουτί, που μπορεί να προκύψουν από φθορά και μηχανική καταστροφή των τμημάτων υπόκειται σε φθορά (π.χ. είσοδος νερού στην περίπτωση ρολογιών που είναι αδιάβροχα λόγω φθαρμένων τσιμουχών ή κυρτών βιολών, καθώς η αντοχή στο νερό δεν είναι ποτέ μόνιμη χαρακτηριστικό ενός ρολογιού). Εάν μια επισκευή ή επεξεργασία δεν είναι δυνατή, η Dialando μπορεί είτε να ανταλλάξει το ρολόι με ένα παρόμοιο προϊόν της ίδιας μάρκας ή ποιότητας είτε να επιστρέψει την τιμή αγοράς. Στην περίπτωση ενός ελαφρού υποβάθμισης των χαρακτηριστικών του προϊόντος, όπως μια χειρότερη ακρίβεια ή μειωμένη εφεδρική ικανότητα στα μηχανικά ρολόγια, όπως μπορεί να προκαλείται από την καθημερινή χρήση, η Dialando διατηρεί το δικαίωμα, μετά από επαγγελματική εκ τίμηση από τον ωρολογοποιό, να πραγματοποιήσει την επισκευή είτε προσφέροντας μείωση τιμής είτε παρέχοντας μια λογικά αμοιβόμενη υπηρεσία (επί του παρόντος μέχρι 20 ευρώ ή το αντίστοιχο σε άλλα νομίσματα). 

Το επιπλέον αγορασμένο "Dialando Protection" δεν αποτελεί περιορισμό των δικαιωμάτων σας ως καταναλωτή έναντι των νόμιμων υποχρεώσεων εγγύησης του πωλητή, αλλά το αναπτύσσει τους.

Για τον εγγυητή, δείτε το αποτύπωμα (δείτε τη νομική ανακοίνωση)

Εγγυήσεις κατασκευαστή

Σε πολλές περιπτώσεις, πέρα από τη νόμιμη προστασία και την Dialando protection, θα λάβετε μια ειδική εγγύηση από τον κατασκευαστή - συνήθως για ένα διάστημα 24 μηνών. Σε αυτήν την περίπτωση, θα βρείτε την περιγραφή της εγγύησης του κατασκευαστή και πληροφορίες για τον εγγυητή στα γραπτά έγγραφα και τα συνοδευτικά του προϊόντος.

Για να χρησιμοποιήσετε την εγγύηση του κατασκευαστή, φυλάξτε το τιμολόγιο αγοράς κατά τη διάρκεια της εγγύησης, διότι εμείς ως αποστολείς δεν σφραγίζουμε τις κάρτες εγγύησης. Οι κατασκευαστές με τους οποίους συνεργαζόμαστε αποδέχονται το τιμολόγιο ως απόδειξη αγοράς με την ημερομηνία αγοράς και, επομένως, ως αρχή της περιόδου εγγύησης.

Προτού στείλετε ένα άρθρο στο κέντρο εξυπηρέτησης ενός κατασκευαστή, παρακαλούμε σημειώστε τις πληροφορίες υπό "Σε περίπτωση εγγύησης".

Σε περίπτωση εγγύησης

Δεν θέλουμε να ελπίζουμε, αλλά αν τα πράγματα πάνε στραβά, κρατήστε την ψυχραιμία σας για την ώρα. Θα σας βοηθήσουμε ευχαρίστως!

Είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε μαζί μας μόλις εμφανιστεί ένα ελάττωμα και όχι μετά από εβδομάδες ή ακόμα και μήνες. Ενδεχόμενες συνε παγόμενες ζημιές μπορεί να συμβούν. Σε περίπτωση εισροής νερού, τοποθετήστε το ρολόι με ανοιχτή την κορώνα σε ένα θερμαντήρα για να βγει η υγρασία από το εσωτερικό. Αν οι λειτουργίες κολλούν ή κολλούν, αποφύγετε τη χρήση βίας και αφήστε τη διόρθωση σε έναν επαγγελματία. Ποτέ μην ανοίγετε τη θήκη του ρολογιού μόνοι σας από το πίσω ή το μπροστινό μέρος. Εάν ένα ρολόι με μπαταρία σταματήσει, υποθέστε ότι η μπαταρία είναι αδύναμη και έχετε την επιθεώρησή της και αντικαταστήστε την από ειδικό στον τόπο. Εάν το πρόβλημα δεν είναι η μπαταρία, το κίνημα μπορεί να είναι κατεστραμμένο. 

Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσετε την περαιτέρω διαδικασία. Εάν είναι απαραίτητο, μπορεί να είναι πιο λογικό να στείλετε το προϊόν απευθείας στο τμήμα εξυπηρέτησης του κατασκευαστή. Σε άλλες περιπτώσεις, είναι πιο συμφέρον να το κάνετε μέσω μας.

Πάντα περιλαμβάνετε αντίγραφο του τιμολογίου ως απόδειξη αγοράς και, εάν είναι διαθέσιμο, συμπληρωμένες και σφραγισμένες κάρτες εγγύησης

Επιπλέον ένα επιστολόχαρτο με τα προσωπικά σας στοιχεία: Όνομα, διεύθυνση, διεύθυνση επιστροφής, τηλέφωνο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, επικοινωνία με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο εάν είναι εφικτό, περιγραφή σφάλματος, τι συνέβη, πότε, τι έχει γίνει μέχρι στιγμής, πολλαπλά σφάλματα, ειδικά αιτήματα...

Συσκευάστε προσεκτικά το προϊόν ώστε να μην προκληθούν επιπλέον ζημιές. Είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε την αρχική συσκευασία, αν είναι διαθέσιμη.

Στείλτε το ως ασφαλισμένο πακέτο, όχι ως δέμα. Έτσι έχετε πάντα απόδειξη αποστολής, έχετε ασφάλιση και μπορείτε να παρακολουθείτε την αποστολή online.

Μετά τη λήψη του αποστείλαμα από εμάς ή άλλα κέντρα εξυπηρέτησης, παρακαλούμε επιτρέψτε μια μέση χρονική περίοδο επεξεργασίας 2 - 4 εβδομάδων, σε σπάνιες περιπτώσεις έως 8 εβδομάδες. Δεν όλα τα κέντρα εξυπηρέτησης ειδοποιούν τον πελάτη κατά τη λήψη του αντικειμένου, επομένως, παρακαλούμε ελέγξτε την παράδοση στην τοποθεσία του παραλήπτη online χρησιμοποιώντας τον αριθμό του δέματος, π.χ. μέσω της ιστοσελίδας της DHL.

Εάν, αντίθετα προς τις προσδοκίες, προκύψουν προβλήματα κατά την επεξεργασία της υπόθεσής σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, επομένως, παρακαλούμε περιλάβετε πάντα τον αριθμό τηλεφώνου και το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο. Θα επικοινωνήσουμε επίσης μαζί σας εάν αρνηθεί ελεύθερα η επεξεργασία της υπόθεσής σας για νόμιμους λόγους. Σε αυτήν την περίπτωση, θα λάβετε μια εκτίμηση κόστους και σε περισσότερες περιπτώσεις ένα προσωπικό τηλεφώνημα από τον μάστερ ωρολογοποιό εξηγώντας τους λόγους. Σε αυτήν την περίπτωση αποφασίζετε εάν θέλετε να κάνετε επισκευή με χρέωση ή όχι.

Σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την εγγύηση μπορούν επίσης να βρεθούν στην σελίδα συχνών ερωτήσεων μας!