Επικοινωνήστε μαζί μας
Η λίστα επιθυμιών σας

Η λίστα επιθυμιών σας είναι άδεια!

Το καλάθι αγορών σας

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο!

Η λίστα σύγκρισής σας

Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις

Παρακαλούμε, βρείτε παρακάτω τις απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις.

Αν έχετε κάποια ερώτηση στην οποία δεν μπορείτε να βρείτε απάντηση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τη φιλική μας υπηρεσία πελατών, που θα απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις σας.

Ρολόγια

Είναι τα ρολόγια αυθεντικά;

Αυτή είναι μία από τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που λαμβάνουμε και κατανοούμε γιατί. Ναι, όλα τα ρολόγιά μας είναι 100% αυθεντικά!

Τα ρολόγια σχεδιαστών έχουν γίνει αρκετά δημοφιλή τα τελευταία χρόνια και είμαστε πολύ υπερήφανοι να πούμε ότι όλα τα ρολόγιά μας είναι γνήσια και αυθεντικά. Όλα έρχονται με εγγύηση 2 ετών από τον κατασκευαστή.

Θα λάβετε ένα εγχειρίδιο εγγύησης / εγχειρίδιο στο κουτί και το ρολόι έρχεται στην αρχική του συσκευασία. Πολλοί πελάτες ζητούν σειριακούς αριθμούς, αλλά δυστυχώς υπάρχουν λίγα brands που πουλάμε που χρησιμοποιούν αυτό το σύστημα. Για παράδειγμα, οι Michael Kors και Marc Jacobs δεν χρησιμοποιούν σειριακούς αριθμούς σε κανένα από τα προϊόντα τους. Το γεγονός ότι έχετε εγγύηση για το ρολόι σας είναι συνήθως ένα σημάδι ότι το ρολόι είναι γνήσιο. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εγγύηση θα βρείτε εδώ

Προσαρμογή του ρολογιού

Όλα τα ρολόγια με συνδέσεις περιλαμβάνουν έναν αριθμό από τους οποίους μπορούν να αφαιρεθούν.

Μπορείτε εύκολα να αναγνωρίσετε εκείνα που μπορούν να αφαιρεθούν από τα βέλη στο εσωτερικό του λουριού. Δυστυχώς, είναι δυνατόν μόνο να σφίξετε το λουρί. Δεν είναι δυνατόν να παραγγείλετε επιπλέον συνδέσεις εκτός από εκείνες που ήδη είναι προσαρτημένες.

Η προσαρμογή του λουριού πρέπει πάντα να γίνεται από έναν ειδικευμένο ρολογά. Βρείτε έναν ρολογά που πωλεί ρολόγια της ίδιας μάρκας, καθώς καμιά φορά απαιτείται συγκεκριμένη γνώση και/ή εργαλεία.

Να έχετε υπόψη ότι τα λουριά που είναι φτιαγμένα από κεραμικό είναι πολύ ευαίσθητα στους χτυπήματα και μπορεί να σπάσουν εύκολα αν τα ρυθμίσει μη ειδικευμένο άτομο, επομένως χρησιμοποιείτε πάντα έναν επαγγελματία.

Είναι επίσης μια καλή ιδέανα αποθηκεύσετε τις αφαιρεθείσες συνδέσεις. Θυμηθείτε ότι το δικαίωμά σας για επιστροφή του προϊόντος λήγει μόλις το ρολόι σας έχει προσαρμοστεί.

Δεν καλύπτουμε το κόστος της προσαρμογής, ωστόσο, θα σας προσφέρουμε πιστωτικό ύψους 10 EUR στην επόμενη αγορά σας. Απλά στείλτε μια φωτογραφία του αποδεικτικού στο το support μας.

Από τον Ιανουάριο του 2024, παρέχουμε στους πελάτες μας τη δυνατότητα να συντομεύουν τα βραχιόλια τους απευθείας κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παραγγελίας με μια μικρή χρέωση μόνο 5 EUR. Αυτή η υπηρεσία προσφέρεται για επιλεγμένα μοντέλα!

Η μπαταρία του ρολογιού μου έχει αδειάσει, τι πρέπει να κάνω;

Ο πιο συνηθισμένος λόγος που ένα ρολόι παρατείνει ή έχει σταματήσει εντελώς είναι ότι η μπαταρία έχει αδειάσει ή θα το κάνει σύντομα.

Η εγγύηση δεν καλύπτει τα είδη κατανάλωσης όπως οι μπαταρίες, αλλά προσφέρουμε 10 EUR για την επόμενη αγορά εάν η μπαταρία αδειάσει μέσα στο πρώτο έτος από τη λήψη του πακέτου.

Ανατρέξτε σε ρολογά που πουλάει το ίδιο brand, καθώς μερικές φορές απαιτούνται ειδικά εργαλεία για να ανοίξουν το πίσω μέρος του ρολογιού κατά την αλλαγή της μπαταρίας. Επικοινωνήστε άμεσα με την υπηρεσία πελατών μας για να μας ενημερώσετε ότι θα πάτε να αλλάξετε τη μπαταρία και στη συνέχεια στείλτε μια φωτογραφία της απόδειξης μέσω email για να λάβετε το πιστωτικό σας ύψους 10 EUR.

Ένας λόγος που μπορεί να αδειάσει η μπαταρία ενός πρόσφατα αγορασμένου ρολογιού είναι γιατί η μπαταρία ήταν ήδη εγκατεστημένη κατά την κατασκευή και λειτουργεί μέχρι να φτάσει τον καταναλωτή. Μερικές φορές ένα ρολόι μπορεί να είναι σε απόθεμα για καιρό και μερικές φορές απλά η μπαταρία έχει πάει κακά.

Φυσικά, ελέγχουμε κάθε ρολόι για να είναι σε καλή λειτουργική κατάσταση πριν αποσταλεί, αλλά μερικές φορές η μπαταρία μπορεί να έχει ήδη αρχίσει να επιβραδύνεται.

Κεραμικά ρολόγια

Η κεραμική είναι ένα πολύ ανθεκτικό υλικό στις γρατσουνιές και διατηρεί το χρώμα και τη λεία επιφάνειά της πολύ καλύτερα από τους μεταλλικούς ρολόγια.

Το υλικό δίνει επίσης στο ρολόι μια πιο μοναδική εμφάνιση. Ωστόσο, είναι σημαντικό να είστε προσεκτικοί με το κεραμικό σας ρολόι καθώς δεν μπορεί να αντέξει τους σκληρούς κραδασμούς και χτυπήματα όπως ένα μεταλλικό ή πλαστικό ρολόι.

Η κεραμική είναι ένα υλικό που έχει σκληρυνθεί σε φούρνο, ακριβώς όπως μια πορσελάνινη πιατέλα και πρέπει να χειρίζεστε με την ίδια προσοχή.

Δεν υπάρχει εγγύηση από τον κατασκευαστή για τα κεραμικά μπρασελέ και οι επισκευές μπορεί να είναι δαπανηρές, οπότε βεβαιωθείτε ότι χειρίζεστε με προσοχή το κεραμικό σας ρολόι.

Οδηγίες φροντίδας για τα ρολόγια

Θέλουμε να ζήσετε τη μέγιστη δυνατή ικανοποίηση, ομορφιά, λειτουργικότητα και μακροζωία από το ρολόι σας! Και οι φθηνές και οι ακριβότερες μάρκες περιέχουν εξαιρετικά μηχανικά εξαρτήματα και είναι σημαντικό να έχετε υπόψη σας τα εξής σημεία:

  • Αποφύγετε να εκθέτετε το ρολόι σας σε ακραίες συνθήκες, όπως άμεση ηλιακή ακτινοβολία, έντονη θερμότητα ή κρύο. Η έντονη θερμότητα ή κρύο μπορεί να προκαλέσουν δυσλειτουργία του ρολογιού και μείωση της διάρκειας ζωής της μπαταρίας.
  • Αποφύγετε να εκθέτετε τα ρολόγια σε υγρασία, αν δεν έχουν σήμανση 10 ή 20 ATM. Ποτέ μη χρησιμοποιείτε τα κουμπιά ή την κορώνα όταν το ρολόι είναι υγρό. Αν μπει νερό ή υγρασία, το ρολόι πρέπει να ελεγχθεί αμέσως από εξουσιοδοτημένο ρολογά. Ακόμα κι αν η υγρασία φαίνεται να εξαφανίζεται, τα εξαρτήματα μέσα στο ρολόι μπορεί να έχουν ήδη υποστεί ζημιά από αυτό.

  • Υγρασία εντός του ρολογιού: Οι απότομες αλλαγές θερμοκρασίας μπορούν να προκαλέσουν αρνητική πίεση στο ρολόι, προκαλώντας υγρασία. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να δείτε υγρό μέσα στο γυαλί. Αν το υγρό δεν είναι πλέον ορατό, δεν σημαίνει ότι η υγρασία έχει εξαφανιστεί. Το ρολόι πρέπει να σταλεί σε ρολογά που μπορεί να ανοίξει το ρολόι και να αφαιρέσει την υγρασία. Η υγρασία μπορεί να διεισδύσει στον μηχανισμό και το ρολόι μπορεί να χαλάσει. Ακόμα και τα ρολόγια με σήμανση 10 ή 20 ATM δεν προστατεύονται από τις αλλαγές θερμοκρασίας. Η υγρασία μπορεί να προκύψει, για παράδειγμα, εάν περάσετε από τους μηδενικούς βαθμούς στο εξωτερικό σε υψηλές θερμοκρασίες σε εσωτερικό χώρο ή αν κρατήσετε το ρολόι στο μπάνιο κατά τη χρήση του ντους. Η υγρασία δεν είναι απαραίτητα ελαττωματική κατασκευή, και το ρολόι επομένως δεν μπορεί πάντα να επιστραφεί. Αυτό εξαρτάται από κάθε μεμονωμένο κατασκευαστή.

  • Αποφύγετε τους κραδασμούς και τα χτυπήματα στο ρολόι. Το ρολόι σας είναι σχεδιασμένο για να αντέχει στην κανονική χρήση. Δεν πρέπει να κοιμάστε με το ρολόι.

  • Αποφύγετε να εκθέτετε το ρολόι σας σε αρώματα, σαπούνια ή άλλα χημικά που μπορεί να προκαλέσουν ζημιά. Οι ζημιές μπορεί να περιλαμβάνουν αποχρωματισμό, αλλαγές ή άλλες ζημιές στη θήκη, το λουράκι/το λουρί ή άλλα μέρη. Αποφύγετε τη χρήση βραχιολιών στο ίδιο χέρι με το ρολόι, καθώς αυτό μπορεί να προκαλέσει γρατζουνιές και περιττή φθορά του κρυσταλλικού.

  • Αποφύγετε μαγνητικά πεδία ή στατική ηλεκτρικότητα που μπορεί να βλάψουν τον μηχανισμό του ρολογιού. Συνήθως, το ρολόι δεν επηρεάζεται από κοινές οικιακές συσκευές όπως τηλεόραση, στερεοφωνικό κ.λπ.

  • Διατηρήστε καθαρό το ρολόι. Καθαρίστε το με ένα υγρό, μαλακό πανί (μόνο αν αντέχει το νερό). Ξεπλύνετε το ρολόι μετά το μούλιασμα σε αλατούχο ή χλωριούχο νερό. Το λουράκι πρέπει να καθαρίζεται τακτικά για να διατηρεί την εμφάνισή του και να μειώνει τη φθορά. Θυμηθείτε ότι τα επιχρυσωμένα βραχιολάκια είναι πιο εύθραυστα από τα βραχιολάκια από ανοξείδωτο χάλυβα. (Βλ. παραπάνω.) Καθαρίστε με μια μαλακή βούρτσα και ήπιο σαπούνι. Μετά από κάθε καθαρισμό, σκουπίστε το ρολόι με ένα ξηρό, μαλακό πανί.

  • Ένα λουράκι από δέρμα είναι ένα φυσικό προϊόν που είναι πολύ ευαίσθητο στη υγρασία, τον ιδρώτα, τα χημικά και τη φθορά. Το λουράκι έχει μόνο περιορισμένη διάρκεια ζωής και πρέπει (ακόμα και για υγιεινούς λόγους) να αλλάζεται ανάμεσα σε 6-12 μήνες, ανάλογα με το πόσο συχνά χρησιμοποιείτε το λουράκι. Κατά την αντικατάσταση, πρέπει επίσης να ελεγχθούν ή να αντικατασταθούν οι πινακίδες.

  • Ένα λουράκι από ανοξείδωτο χάλυβα δεν οξειδώνεται και δεν χρειάζεται συνήθως να γυαλιστεί. Μπορεί να καθαριστεί με λίγο σαπούνι και νερό. Θυμηθείτε ότι το ρολόι σας μπορεί να μην αντέχει πάντα υπερβολική επαφή με το νερό. Διαβάστε για τη δυνατότητα αντοχής στο νερό πριν από τον καθαρισμό.

  • Ένα λουράκι και ένα ρολόι που έχουν επίστρωση πρέπει να φροντίζονται με πολύ προσοχή. Ένα επιχρυσωμένο λουράκι είναι πιο εύθραυστο από ένα λουράκι από ανοξείδωτο χάλυβα. Ο καθαρισμός και η χειραγώγηση με προσοχή είναι απαραίτητα με όλα τα ρολόγια και τα βραχιόλια. Ένα επιχρυσωμένο βραχιόλι πρέπει να καθαρίζεται με πολύ προσοχή. Εντονοτρίβηση φυσικά φθείρει την επιχρωμιωμένη επιφάνεια και κινδυνεύει με μείωση της διάρκειας ζωής του ρολογιού σας.
  • Η ακατάλληλη χειραγώγηση και φροντίδα είναι συνήθως η αιτία για την αλλοίωση του μετάλλου.

  • Ένα μεγάλο πρόβλημα για ένα μικρό ποσοστό του πληθυσμού είναι ότι η επιδερμίδα μπορεί να εκκρίνει ουσίες που μπορούν να προκαλέσουν αλλοίωση των μετάλλων. Σε ένα χειρότερο σενάριο, τα κοσμήματα θα αλλοιωθούν και θα γίνουν αντιαισθητικά μέσα σε λίγες ώρες! Δυστυχώς, δεν υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει για να αποτραπεί αυτό από το να συμβεί. Ευτυχώς, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα.

  • Η αλλαγή της ώρας και της ημερομηνίας στο ρολόι σας δεν θα πρέπει προτιμητέως να γίνεται μεταξύ 22.00 και 02.00 (αυτό ισχύει για ρολόγια με ημερομηνία όταν είναι ρολόι 24 ωρών) καθώς αυτό μπορεί να βλάψει τον μηχανισμό μέσα στο ρολόι.

Ρολόγια με πέτρες

Πολλά σχέδια διακοσμούνται με rhinestones. Κάποια brands ακόμα έχουν πραγματικά διαμάντια. Σε αυτή την περίπτωση, το ρολόι έρχεται με πιστοποιητικό.

Κάθε πέτρα εφαρμόζεται χειροποίητα και μερικές φορές μια πέτρα μπορεί να πέσει. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, όπως το ξήρανση της κόλλας ή αν το νερό έρθει σε επαφή με τις πέτρες. Πέτρες και βίδες δυστυχώς δεν καλύπτονται από την εγγύηση, αλλά δεν είναι ακριβό να επισκευαστεί με ένα ρολογάδικο. Η Dialando, φυσικά, πιστεύει ότι οι πέτρες θα έπρεπε να διαρκούν περισσότερο από 3 μήνες και γι' αυτό χορηγούμε στους πελάτες μας πιστώση 10 EUR για έως 3 πέτρες που ξεκολλούνται εντός 3 μηνών, αν μας στείλετε την απόδειξη επισκευής. Στείλτε email στην υποστήριξή μας για περισσότερες πληροφορίες.

Εάν το ρολόι σας φτάσει βλαπτό ή παραδοθεί με ένα λείποντα πετράδι ήδη, τότε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως.

Ο δεύτερος δείκτης δεν κουνιέται, αλλά το ρολόι εξακολουθεί να λειτουργεί;

Εάν το ρολόι λειτουργεί αλλά η δεύτερη στεφάνη είναι ακίνητη, το ρολόι μπορεί να έχει χρονογράφο και τότε η δεύτερη στεφάνη είναι χρονόμετρο.

Ο χρονόμετρος ξεκινά όταν πατάτε το κουμπί στις 2 το ρολόι.

Σταματάτε το χρονόμετρο πατώντας το ίδιο κουμπί και στη συνέχεια επαναφέρετε το χρονόμετρο πατώντας το κουμπί στις 4 το ρολόι.

Ο χρονόμετρος δεν πρέπει να λειτουργεί συνεχώς, καθώς η μπαταρία εξαντλείται γρηγορότερα.

Τα περισσότερα ρολόγια έχουν μια δεύτερη στεφάνη για την κανονική ώρα σε ένα από τα μικρότερα καντράν, δεν μπορεί να κλείσει χωρίς να τραβήξετε το κορώνα.

Ασφάλεια νερού

Πριν αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το ρολόι σας, είναι σημαντικό να κοιτάξετε την πίσω πλευρά του ρολογιού για να δείτε πόσο ανθεκτικό στο νερό είναι και να διαβάσετε τις πληροφορίες παρακάτω.

Ο όρος "αδιάβροχο" δε χρησιμοποιείται πλέον, καθώς μπορεί να παραπλανήσει. Τα ρολόγια αντέχουν το νερό σε διάφορες ποσότητες. Η αντοχή στο νερό σημαίνει το βαθμό με τον οποίο το ρολόι μπορεί να βραχεί ή να αντέξει την πίεση που δημιουργείται από συγκεκριμένες ποσότητες νερού. Οι μονάδες που χρησιμοποιούνται είναι ATM, Bar, M (μέτρα) ή FT (πόδια) που αναφέρονται στον βαθμό των δοκιμών πίεσης. Αυτά τα νούμερα εξηγούν την ποσότητα πίεσης που το ρολόι είναι σχεδιασμένο να αντέξει και δεν σημαίνουν βάθος, αν και αυτό είναι ένα κοινό παρανόημα. Είναι λοιπόν αδύνατο να κάνετε κατάδυση 30 μέτρα κάτω από την επιφάνεια με ένα ρολόι που έχει σημαντικεί 3 ATM (30m). Ένα τέτοιο ρολόι μπορεί μόνο να αντέξει τις σταγόνες νερού. Σημαντικό είναι να θυμάστε ότι η αντοχή στο νερό μετράται σε στατική ή ακίνητη κατάσταση κάτω από κρύες συνθήκες. Δεν λαμβάνει υπόψη ότι η πίεση αυξάνεται με κάθε κίνηση. Όταν κολυμπάτε, για παράδειγμα, ασκείτε πίεση στο ρολόι απλώς κινούμενοι στο νερό.

Ζημιά από νερό στο ρολόι σας καλύπτεται μόνο από την εγγύηση αν το ρολόι σας είναι 10 ATM ή πάνω. Θυμηθείτε να ελέγχετε το λάστιχο της στεγανοποίησης να μην έχει ξηράσει από καιρό σε καιρό. Η ξήρανση του λαστιχένιου λαστιχένιου συμβαίνει φυσικά μετά από κάποιο διάστημα, η έκθεση σε χλώριο, αλμύρα ή σαπούνι μπορεί επίσης να ξηράνει το λάστιχο, και τότε το ρολόι μπορεί να επιτρέψει την είσοδο του νερού. Συνεπώς, θα πρέπει να αλλάζετε το λάστιχο ετησίως, ένα κόστος που αναλαμβάνει ο καταναλωτής.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ! Μην χρησιμοποιείτε το ρολόι σας κατά τη διάρκεια ζεστού ντους, σάουνας ή ζεστού μπάνιου σε μπανιέρα, καθώς μπορεί να επηρεάσει το λάστιχο και τα περισσότερα ρολόγια δεν είναι κατάλληλα για ατμό και θερμότητα. Η συμπύκνωση μπορεί να προκύψει, ακόμη και σε ρολόγια που είναι 10 ATM και πάνω! Οι απότομες αλλαγές θερμοκρασίας μπορούν να προκαλέσουν αρνητική πίεση στο ρολόι, η οποία στη συνέχεια προκαλεί συμπύκνωση. Αν συμβεί αυτό, μπορείτε να δείτε υγρό μέσα στο γυαλί. Αν το υγρό δεν είναι πλέον ορατό, δεν σημαίνει ότι η υγρασία έχει εξαφανιστεί. Το ρολόι πρέπει να επιστραφεί σε έναν ρολογά μάστορα το συντομότερο δυνατόν, ο οποίος μπορεί να αφαιρέσει τη υγρασία.

Η υγρασία μπορεί να διεισδύσει στην κίνηση ίδια και το ρολόι μπορεί να σπάσει. Ούτε καν τα ρολόγια που έχουν σημαντικεί 10 ή 20 ATM προστατεύονται από τις αλλαγές θερμοκρασίας. Για παράδειγμα, μπορεί να προκύψει συμπύκνωση αν πηγαίνετε από αρνητικούς βαθμούς στο εξωτερικό σε υψηλή εσωτερική θερμοκρασία ή αν κρατάτε το ρολόι στο μπάνιο κατά τη χρήση του ντους. Όταν συμβεί αυτό, δεν είναι απαραίτητα ελαττωματική κατασκευή και επομένως μπορεί να μην καλύπτεται απαραίτητα από την εγγύηση. Αυτό εξαρτάται από κάθε κατασκευαστή ξεχωριστά.

Η συσκευή που αναφέρεται μπορεί να έχει διαφορετική εμφάνιση σε διάφορα μέρη του κόσμου ή σε διάφορα μοντέλα και σελίδες στο διαδίκτυο. Ένα παράδειγμα θα μπορούσε να είναι ότι 30 μέτρα = 3ATM = 3BAR = 100 πόδια έχουν όλα την ίδια σημασία με 1000mm = 100cm = 10dm = 1m πραγματικά έχουν την ίδια διάσταση.

Το ρολόι είναι επισημαμένο στο πίσω μέρος με την αντοχή στο νερό που μπορεί να αντέξει.

Τι είναι ένας χρονογράφος και πώς μπορώ να τον βαθμονομήσω;

Ένας χρονογράφος είναι απλά ένα χρονόμετρο.

Μπορείτε να δείτε ότι ένα ρολόι έχει ένα χρονογράφο ελέγχοντας αν έχει δύο επιπλέον κουμπιά δίπλα στο κορώνα (το μέρος που τραβάτε για να αλλάξετε το ρολόι) και ότι υπάρχουν αρκετοί μικροί καντράν στον κεντρικό καντράν με μικρές στιγμιαίες χειρονομίες. Το κουμπί στις 2 η ώρα (πάνω) είναι το κουμπί εκκίνησης και διακοπής, επίσης ονομάζεται κουμπί Α. Πατήστε το κουμπί μια φορά, τότε θα δείτε ότι μια από τις μικρές χειρονομίες ξεκινάει. Πατήστε ξανά το ίδιο κουμπί για να το σταματήσετε. Μετά τη χρήση του χρονογράφου, πρέπει να γίνει επαναφορά, μπορείτε να το κάνετε εύκολα πατώντας το κουμπί στις 4 η ώρα (κάτω), επίσης ονομάζεται κουμπί Β. Τότε θα δείτε πώς οι χειρονομίες ξεπηδούν ή περιστρέφονται γρήγορα πίσω στη θέση επαναφοράς.

Σημειώστε ότι η μεγάλη δεύτερη στιγμιαία χειρονομία δεν είναι πάντα αυτή που δείχνει την ώρα! Κάποια μοντέλα έχουν εκεί ένα χρονόγραφο. Αν αυτό είναι το caso, τότε η μεγάλη δεύτερη στιγμιαία χειρονομία πρέπει να παραμείνει ακίνητη. Συνήθως βλέπετε ότι μια μικρή χειρονομία σε ένα από τα μικρά καντράν πάντα κτυπάει. Τότε είναι η πραγματική δεύτερη χειρονομία. Να έχετε υπόψη σας ότι η μπαταρία εξαντλείται γρηγορότερα όταν ο χρονόγραφος λειτουργεί.

Μερικές φορές ο χρονόγραφος μπορεί να επαναφέρεται σε γωνία, αλλά δεν υπάρχει τίποτα λάθος με το ρολόι σας, χρειάζεται μόνο να γίνει βαθμονόμηση. Συνήθως είναι πολύ εύκολο να βαθμονομηθεί ο χρονόγραφος, αλλά αν νιώθετε ότι είναι πολύ δύσκολο, σας καλωσορίζουμε θερμά να επικοινωνήσετε με την υποστήριξή μας ή να πάτε στον τοπικό σας ωρολογοποιό.

Για να βαθμονομήσετε το χρονόγραφο, πρώτα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο χρονόγραφος έχει επαναφερθεί πατώντας το κουμπί Β. Στη συνέχεια, τραβήξτε έξω την κορώνα στην απομακρυσμένη θέση. Τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα κουμπιά Α και Β για να κλικάρετε στις χειρονομίες του χρονογράφου έτσι ώστε όλες να δείχνουν 0 ή 12 ανάλογα με το σχέδιο του ρολογιού.

Διάφορες μάρκες και μοντέλα έχουν διαφορετικές προσεγγίσεις στη βαθμονόμηση, αλλά συχνά το κουμπί Α μετακινεί το δείκτη προς τα εμπρός και το κουμπί Β τον μετακινεί προς τα πίσω. Σε κάποια ρολόγια λειτουργεί ελαφρώς διαφορετικά. Για παράδειγμα, πατήστε το κουμπί Α για να ρυθμίσετε τον πρώτο δείκτη, όταν τον ρυθμίσετε σωστά, πατήστε το κουμπί Β για να αλλάξετε ποιον δείκτη αλλάζετε με το κουμπί Α. Όταν τελειώσετε τη βαθμονόμηση, απλά πιέστε ξανά την κορώνα μέχρι το τέλος και τώρα ο χρονόγραφος είναι στη νέα του θέση επαναφοράς.

Μπορείτε να πάτε σε ένα κατάστημα ρολογιών που πουλάει την ίδια μάρκα και να ρωτήσετε έναν ωρολογοποιό αν δεν είστε βέβαιοι για το τι πρέπει να κάνετε με το συγκεκριμένο μοντέλο σας.

Ιμάντες ρολογιού

Τα βραχιόλια δεν καλύπτονται από την εγγύηση του κατασκευαστή του ρολογιού, δείτε το εγχειρίδιο εγγύησης που βρίσκεται στο κουτί όπου παραδόθηκε το ρολόι.

Αποχρωματίσεις, φθορές, ελαττώματα στο μηχανισμό κλειδώματος, καρφιά και συνδέσμους δεν καλύπτονται από την εγγύησή σας.

Φυσικά, χαιρόμαστε να σας βοηθήσουμε αν το ρολόι σας φτάσει με ζημιές κατά την παράδοση, αλλά πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως αν συμβεί αυτό. Σημειώστε ότι το ρολόι πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και η προστατευτική πλαστική πρέπει να παραμείνει στο ρολόι για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε με ένα σπασμένο βραχιόλι.

Δεν μπορούμε να αναλάβουμε ευθύνη για ρολόγια που επιστρέφονται "καινούργια", αλλά πραγματικά έχουν χρησιμοποιηθεί.

Παραγγελία & Πληρωμή

Έχω παραγγείλει, αλλά δεν έχω λάβει καμία επιβεβαίωση

Σας ευχαριστούμε για την παραγγελία σας!

Εάν δεν έχετε λάβει καμία επιβεβαίωση μέσω email ή μηνύματος κειμένου (SMS), παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στην υποστήριξη της Dialando. Είμαστε ευτυχείς να σας βοηθήσουμε με αυτό και κάθε άλλο θέμα που θα μπορούσε να σας απασχολεί!.

Ένα συνηθισμένο ενδεχόμενο για το ότι δεν έχετε λάβει επιβεβαίωση είναι ότι πιθανόν μας παρασχεθεί εσφαλμένη διεύθυνση email κατά την αρχική παραγγελία. Διαφορετικά, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας σε περίπτωση που τυχόν κατέληξε εκεί!


Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τον κωδικό μου έκπτωσης;

Εάν έχετε λάβει έναν κωδικό έκπτωσης, θα μπορείτε να τον προσθέσετε κατά την ολοκλήρωση της αγοράς. Σημειώστε ότι δεν είναι δυνατό να συνδυάσετε δύο ή περισσότερους κωδικούς έκπτωσης.

Για να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό, απλά κάντε κλικ στο "Προσθήκη κουπονιού" στο καλάθι σας, πληκτρολογήστε τον κωδικό και κάντε κλικ στο "Προσθήκη κουπονιού". Το καλάθι σας θα εμφανιστεί αυτόματα όταν προσθέσετε ένα προϊόν στο καλάθι.

Στη συνέχεια, μπορείτε να συνεχίσετε με την ολοκλήρωση της αγοράς όπως συνήθως.

Αποστολή και παράδοση

Είδη αποθέματος / Είδη παραγγελιών

Προϊόντα σε απόθεμα:

Εάν έχετε παραγγείλει ένα ή περισσότερα προϊόντα που υπάρχουν ήδη σε απόθεμα, μπορούν να σταλούν την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ανάλογα με την ώρα της ημέρας που έχετε κάνει την παραγγελία.

Προϊόντα που έχουν παραγγελθεί:

Εάν έχετε αγοράσει ένα προϊόν που δεν υπάρχει σε απόθεμα, συνήθως χρειάζονται 2-3 εργάσιμες ημέρες για να φτάσει στο αποθεματικό μας. Σημείωση: Μερικές φορές μπορεί να πάρει περισσότερο, αλλά συχνά τα προϊόντα παραδίδονται σε εσάς εντός 7 εργάσιμων ημερών.

Προϊόντα σε απόθεμα & Προϊόντα που έχουν παραγγελθεί:

Εάν έχετε αγοράσει περισσότερα από ένα προϊόντα, ένα από τα οποία είναι σε απόθεμα, ενώ τα άλλα δεν είναι σε απόθεμα, η παραγγελία σας θα σας αποσταλεί όταν το προϊόν που δεν είναι σε απόθεμα φτάσει στο αποθεματικό μας και η παραγγελία ολοκληρωθεί.

Αποστολή, παρακολούθηση και παράδοση

Η παράδοση της αγοράς σας είναι πάντα δωρεάν όταν κάνετε μια παραγγελία με ελάχιστο ποσό 75 EUR,

Κατά κανόνα, τα πακέτα αποστέλλονται από την αποθήκη μας στη Γερμανία ή τη Σουηδία με τις υπηρεσίες της UPS ή της DPD

Ο συνολικός χρόνος παράδοσης της παραγγελίας εξαρτάται από το εάν η παραγγελία σας είναι ήδη στο απόθεμά μας ή αν πρέπει να την παραγγείλουμε ειδικά σε σχέση με την παραγγελία σας. Συνήθως απαιτείται 2-3 εργάσιμες ημέρες για ένα πακέτο να φτάσει στον πλησιέστερο σημείο συλλογής από τη στιγμή που το έχουμε αποστείλει, αλλά δεν μπορούμε να είμαστε υπεύθυνοι για οποιεσδήποτε καθυστερήσεις που προκύπτουν εντός του οργανισμού UPS/DPD.

Όταν ένα προϊόν αποστέλλεται από την αποθήκη μας, θα λάβετε επιβεβαίωση με κείμενο (SMS) στο τηλέφωνό σας, μαζί με έναν αριθμό παρακολούθησης, ώστε να μπορείτε να παρακολουθήσετε το πακέτο σας. Η UPS/DPD σας ενημερώνει στη συνέχεια όταν το πακέτο φτάσει στο σημείο συλλογής ή θα παραδοθεί στην πόρτα σας.


Μη παραληφθέντα πακέτα

Για τα πακέτα που δεν έχουν παραληφθεί, διατηρούμε το δικαίωμα να χρεώσουμε την επιστροφή της αποστολής με χειρισμό και κόστος 20 EUR.

Η παραγγελία θα ακυρωθεί αυτόματα εάν το πακέτο επιστραφεί σε μας ως μη παραληφθέν. 20 EUR θα αφαιρεθούν από το τιμολόγιο πριν πιστωθεί.

Εάν επιθυμείτε να σταλεί το πακέτο σας ξανά προς εσάς, πρέπει να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία πελατών για να λάβετε σύνδεσμο πληρωμής για το επιπλέον κόστος αποστολής και τον τρόπο πληρωμής. Αυτό πρέπει να γίνει ΠΡΙΝ τον επιστροφή του πακέτου. Διαφορετικά, η παραγγελία πρέπει να επαναληφθεί πλήρως.

Καθυστερήσεις

Κάνουμε το καλύτερό μας για να επιταχύνουμε την παράδοση όσο το δυνατόν συντομότερα, αλλά μερικές φορές δυστυχώς μπορεί να προκύψουν καθυστερήσεις. Γι' αυτό δεν εγγυόμαστε την παράδοση σε κάποια συγκεκριμένη ημέρα.

Αν ένα προϊόν δεν μπορεί να παραδοθεί εντός των καθορισμένων χρονικών ορίων, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και θα σας ενημερώσουμε για την καθυστέρηση. Όταν το καθυστερημένο προϊόν σας φτάσει σε εμάς, δίνεται προτεραιότητα στη συσκευασία και στέλνεται σε εσάς το συντομότερο δυνατόν.

Αν μια παραγγελία πρέπει να καθυστερήσει, η τιμολόγησή σας δεν θα επηρεαστεί καθώς τα τιμολόγιά μας αποστέλλονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την ίδια ημέρα που η παραγγελία σας αποστέλλεται από το αποθήκη μας.

Απόσυρση & Επιστροφές

Τι σημαίνει το δικαίωμα απόσυρσης;

Είμαστε ευγνώμοι για κάθε παραγγελία που τοποθετήθηκε σε εμάς, αλλά κατανοούμε ότι μερικές φορές επιθυμείτε να ακυρώσετε την αγορά σας λόγω διάφορων λόγων.

Σε αυτήν την περίπτωση, εφαρμόζουμε τον Νόμο για το Εμπόριο σε Απόσταση (γνωστός και ως Δικαίωμα Απόσυρσης), που απλώς σημαίνει ότι έχετε το δικαίωμα πλήρους ακύρωσης εντός 14 ημερών, με τη μόνη προϋπόθεση να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών μας εντός αυτών των 14 ημερών.

Τα δικαιώματα ακύρωσης δεν ισχύουν για:

  • Ρολόγια που έχουν χρησιμοποιηθεί κατά κάποιον τρόπο με τρόπο που υπάρχουν σημάδια ή ζημιές. Δεν μπορούμε να το αποδεχτούμε ή να φέρουμε ευθύνη για αυτό.
  • Ρολόγια των οποίων οι σύνδεσμοι του βραχιολιού έχουν ρυθμιστεί.
  • Ρολόγια που έχετε επισκευάσει ή αλλάξει, με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Είδη προσωπικής φροντίδας που δεν έχουν ειδική σφράγιση, όπως σκουλαρίκια.

(Αυτό δεν ισχύει για αντικείμενα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παράδοση.)

Λυπάμαι για την αγορά μου, τι μπορώ να κάνω τώρα;

Στείλτε e-mail στην υπηρεσία πελατών μας για να μας ενημερώσετε ότι θα θέλατε ακύρωση της παραγγελίας σας και επιστροφή του προϊόντος. Αναφέρετε πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Μόλις μας έχετε στείλει το αίτημα επιστροφής του προϊόντος, θα σας παρέχουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την επιστροφή του αντικειμένου πίσω σε εμάς.

Θα σας στείλουμε ένα έγγραφο για εκτύπωση προκειμένου να επεξεργαστείτε την επιστροφή σας,

  1. Ένα Σημείωμα Επιστροφής, εξηγώντας γιατί επιστρέφεται η παραγγελία σας και όλες οι λεπτομέρειες της παραγγελίας 

Είναι σημαντικό να τοποθετήσετε το Σημείωμα Επιστροφής μέσα στο πακέτο με την επιστροφή σας ώστε το αποθηκευτικό μας να λάβει τις σωστές πληροφορίες.

Θυμηθείτε να στείλετε όλα τα έγγραφα, όπως το αρχικό πιστοποιητικό εγγύησης, κουτί, κλπ. με το αντικείμενο.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται χωρίς κανέναν τρόπο επικοινωνίας και έγκριση από την υπηρεσία πελατών μας, δεν μπορούμε να αναλάβουμε ευθύνη.

Μην επιτρέπετε την αυτόματη επιστροφή του πακέτου σας. Εάν το πακέτο δεν παραληφθεί εγκαίρως, θα επιστραφεί σε εμάς και θα επιβληθεί επιπλέον κόστος των 20 EUR . Αν επιθυμείτε να σας σταλεί το πακέτο ξανά, πρέπει να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία πελατών μας για να λάβετε σύνδεσμο για τον τρόπο και τον τόπο πληρωμής της επιπλέον αμοιβής για την παράδοση. Ωστόσο, αυτό πρέπει να γίνει ΠΡΙΝ από την επιστροφή του πακέτου. Διαφορετικά, η παραγγελία πρέπει να επαναπαραγγελθεί πλήρως.


Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Αν έχετε κάνει μια παραγγελία που θέλετε να ακυρώσετε πριν τη λάβετε και δεν έχετε λάβει ακόμη ειδοποίηση ότι έχει σταλεί, πρέπει να στείλετε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στην υπηρεσία πελατών εξυπηρέτησής μας το συντομότερο δυνατόν.

Η υπηρεσία πελατών μας μπορεί να διακόψει τη διαδικασία αποστολής και να ακυρώσει την αγορά σας.

Δεν θα προστεθούν καμία χρέωση.

Τι μπορώ να κάνω αν έχω λάβει λανθασμένο αντικείμενο;

Μερικές φορές μπορεί να συμβούν λάθη, αλλά μην ανησυχείτε.

Είτε παραγγείλατε λάθος προϊόν κατά λάθος, είτε το αποθήκευσή μας πακέταρε λανθασμένο μοντέλο. Ίσως ένα αντικείμενο είχε ετικέτα με λάθος, πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με την εξυπηρέτηση πελατών.

Προκειμένου να καταλάβουμε τι έχει σταλεί λανθασμένα, σας παρακαλούμε να μας στείλετε ένα email και να περιλαμβάνετε φωτογραφίες του προϊόντος και της ετικέτας. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να σας βοηθήσουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ! Κάποια χρώματα μπορεί να είναι δύσκολο να αποτυπωθούν σε μια εικόνα λόγω της ανάγκης χρήσης φλας, κ.λπ., οπότε μπορεί να υπάρχουν κάποιες διαφορές μεταξύ του χρώματος της εικόνας και του χρώματος του προϊόντος στην πραγματική ζωή.

Ποιος πληρώνει τα έξοδα επιστροφής;

Αν μετανιώσετε για την αγορά σας ή αν παραγγείλατε το λάθος προϊόν, είστε υπεύθυνοι για τα έξοδα αποστολής.

Αν έχουμε στείλει λάθος προϊόν ή αν είναι χαλασμένο όταν το λάβετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν την ετικέτα επιστροφής αποστολής μας. Σημειώστε ευγενικά ότι δεν μπορούμε να φέρουμε ευθύνη για οποιεσδήποτε δαπάνες, αν αποφασίσετε να αγοράσετε μια ετικέτα αποστολής από άλλη εταιρεία αποστολής, παρόλο που σας έχουμε στείλει δωρεάν την προπληρωμένη ετικέτα επιστροφής αποστολής μας με email για δωρεάν χρήση.

Αν χρειαστεί να στείλετε ένα προϊόν για επισκευή σε μεταγενέστερο στάδιο, θα αναλάβουμε τα έξοδα αποστολής αν η επισκευή είναι υπό εγγύηση. Η ίδια ετικέτα επιστροφής αποστολής θα σας σταλεί με email.

Αν εσείς οι ίδιοι προκαλέσατε ζημιά στο προϊόν ή έχετε ένα ελάττωμα που δεν καλύπτεται από την εγγύησή σας, είστε υπεύθυνοι για τις δαπάνες αποστολής και οποιεσδήποτε δαπάνες επισκευής.

Πώς γίνεται η επιστροφή χρημάτων;

Αφού λάβουμε την επιστροφή σας και αυτή επεξεργαστεί στο αποθεματικό μας, η παραγγελία σας θα πιστωθεί.

Βεβαιωνόμαστε ότι η τιμολόγησή σας στην Klarna ακυρώνεται. Να θυμάστε ότι αν χρησιμοποιήσετε την ετικέτα αποστολής επιστροφής μας, το κόστος αυτό θα παραμείνει στο τιμολόγιο. Αν έχετε ήδη πληρώσει, θα σας επιστραφεί στον ίδιο λογαριασμό από τον οποίο αφαιρέθηκαν τα χρήματα εντός λίγων εργάσιμων ημερών.

Σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε με την Klarna αν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις σχετικά με την πληρωμή σας καθώς η πρόσβασή μας στις πληροφορίες πιστωτικής σας ισχύει με περιορισμούς.

Αν αγοράσατε το αντικείμενό σας μέσω ενός από τους συνεργάτες μας, θα επικοινωνήσουμε μαζί τους και θα τους ζητήσουμε να επιστρέψουν/ακυρώσουν το τιμολόγιο.

Εγγύηση και Καταγγελίες

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εγγύηση θα βρείτε εδώ

Τι καλύπτει η εγγύηση;

Η Εγγύηση είναι μια εθελοντική, επιπλέον κάλυψη που προσφέρει ο κατασκευαστής. Τα περισσότερα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση 2 ετών.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, το κίνημα του ρολογιού, τα δείκτες και το καντράν είναι οι μόνες καλυμμένες συστατικές. Μια καλυμμένη συστατική θα επισκευαστεί ή το ρολόι θα αντικατασταθεί χωρίς χρέωση για τα εξαρτήματα και την εργασία, εάν αποδειχθεί ελαττωματικό ως προς το υλικό ή την κατασκευή κατά την κανονική χρήση.

Η Εγγύηση Δεν Καλύπτει:

  • Οποιαδήποτε ελαττώματα σε υλικά και κατασκευή μπαταρίας, θήκης, κρυστάλλου, λουριών από πλαστικό, καουτσούκ, δέρματος, μετάλλου ή κεραμικού, μπρασελέ, κούμπωμα ή βίδες, συμπεριλαμβανομένης της επίστρωσης στη θήκη και/ή το μπρασελέ.
  • Ζημιές που προκύπτουν από ακατάλληλη χρήση, έλλειψη φροντίδας, ατυχήματα, εξωτερική επίδραση, φυσιολογική φθορά και χρήση, ή γήρανση. Συμπεριλαμβανομένης της ακατάλληλης χρήσης της κορώνας και των κουμπιών.
  • Ζημιές από νερό, εάν δεν ακολουθούνται οι οδηγίες φροντίδας για το επίπεδο αντοχής στο νερό του προϊόντος (όπως είναι σημειωμένο στο προϊόν). Τα αδιάβροχα ρολόγια είναι σημειωμένα με 10 ή περισσότερα ATM.

Η εγγύηση είναι άκυρη εάν το ρολόι έχει υποστεί ζημιά από ατύχημα, αμέλεια προσώπων εκτός από εξουσιοδοτημένους πράκτορες υπηρεσιών, μη εξουσιοδοτημένη επισκευή ή άλλους παράγοντες που δεν οφείλονται σε ελαττώματα υλικών ή κατασκευής. 

Η εγγύηση μπορεί να διαφέρει ανάμεσα στους κατασκευαστές, επομένως βεβαιωθείτε ότι διαβάζετε προσεκτικά το εγχειρίδιο εγγύησης/οδηγιών που συνοδεύει το ρολόι.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ εγγύησης και νόμιμης εγγύησης;

Η Εγγύηση και η Νόμιμη Εγγύηση είναι δύο διαφορετικά πράγματα.

Η Εγγύηση είναι εθελοντική και μπορεί να θεωρηθεί ως συμπλήρωμα των δικαιωμάτων που ήδη έχετε βάσει του νόμου περί καταναλωτή. Η Νόμιμη Εγγύηση ποικίλει από χώρα σε χώρα και είναι συνήθως 2-3 χρόνια.

Για να δείτε πώς ισχύει η Νόμιμη Εγγύηση στη χώρα σας, μπορείτε να ελέγξετε τον παρακάτω σύνδεσμο: europa.eu/guarantees

Οι περισσότερες χώρες στην ΕΕ εφαρμόζουν τους ίδιους ή παρόμοιους κανονισμούς και τους έχουμε περιλάβει εδώ: Αν υπάρχει κάτι ελαττωματικό με την αγορά σας, είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατό. Πρέπει να υποβάλετε επίσημη παραπομπή εντός δύο μηνών από τον εντοπισμό του ελαττώματος προκειμένου να επεξεργαστεί.

Μπορείτε να παραπονεθείτε για οποιαδήποτε ελαττώματα που εμφανίζονται σε ένα αντικείμενο. Ωστόσο, είμαστε υπεύθυνοι μόνο για το ελάττωμα αν θεωρείται αρχικό, δηλαδή το ελάττωμα υπήρχε ήδη στο προϊόν όταν το λάβατε.

Για σφάλμα που οφείλεται σε αμέλεια, ανώμαλη χρήση (σφάλμα χειρισμού), ατυχήματα ή παρόμοιες καταστάσεις, δεν μπορούμε να φέρουμε ευθύνη.

Ελαττώματα που εμφανίζονται εντός έξι μηνών από την παράδοση του προϊόντος υποθέτουνται ότι υπήρχαν κατά την παράδοση, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά. Αν το σφάλμα εμφανιστεί αργότερα, η ευθύνη της απόδειξης βαρύνει τον καταναλωτή για να αποδείξει ότι το σφάλμα υπήρχε ήδη κατά την παράδοση,

Έχουμε το δικαίωμα να προσπαθήσουμε να διορθώσουμε το πρόβλημα όπως θεωρούμε κατάλληλο. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να μας δοθεί η δυνατότητα επισκευής του προϊόντος ή της παράδοσης ενός άλλου προϊόντος ίσης αξίας. Αρα, δεν μπορείτε να απαιτήσετε ακύρωση και να ζητήσετε τα χρήματά σας πίσω χωρίς να μας έχετε δώσει πρώτα τη δυνατότητα να επιλύσουμε το πρόβλημα και να εξαντλήσουμε κάθε μέσο για την επίλυση του προβλήματος χωρίς επιτυχία.


Το ρολόι μου είναι σπασμένο/φθαρμένο, τι πρέπει να κάνω;

Βλαβερό κατά την παράδοση:

Αν το ρολόι σας είναι κατεστραμμένο ή κάποια λειτουργία του δεν λειτουργεί σωστά κατά την παράδοση, φυσικά θα στείλουμε ένα ολοκαίνουργιο αν είναι ακόμα διαθέσιμο το μοντέλο. Διαφορετικά, θα σας επιστραφεί πλήρως το ποσό. Τα ρολόγια που έχουν σταματήσει συνήθως χρειάζονται μόνο ένα νέο μπαταρία και το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας συνήθως προτείνει πάντα να αντικαταστήσετε απλά τη μπαταρία. Φυσικά, θα αποζημιώσουμε το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας αν το ρολόι σταματήσει εντός 14 ημερών από την παραλαβή του. Και πάλι, ο λόγος που οι μπαταρίες μπορεί να εξαντληθούν τόσο γρήγορα είναι επειδή μια μπαταρία τοποθετείται κατά την κατασκευή του ρολογιού και μπορεί να έχει βρεθεί σε αποθήκη για μεγάλο χρονικό διάστημα, κ.ο.κ., πριν φτάσει στα χέρια ενός πελάτη.

Βλαβερό μετά την παράδοση:

Αν, μετά από μια περίοδο χρήσης, χρειαστεί να εκπληρώσετε την εγγύηση ή το δικαίωμα παραπόνου σας, σας ζητούμε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας ώστε να καθορίσουμε τι πρέπει να γίνει για να σας βοηθήσουμε όσο το δυνατόν ομαλότερα. Αν η ζημιά είναι ορατή, θα απαιτήσουμε μια φωτογραφία του προϊόντος ώστε να σας βοηθήσουμε με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Να θυμάστε να λάβετε μια φωτογραφία με καλή εστίαση ώστε να μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα τη ζημιά. Διαφορετικά, δεν μπορούμε να δούμε σωστά τη ζημιά. Εάν ανακαλύψετε ένα ελάττωμα στο προϊόν σας και συνεχίσετε, παρ' όλα αυτά, να το χρησιμοποιείτε, δυστυχώς δεν μπορούμε να φέρουμε ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά αυτό μπορεί να προκαλέσει.

Έχουμε τον δικό μας ρολογά χωρίς καλλιτέχνη/ειδικό και όταν ένα εγκεκριμένο από τον προσαρμοστή μας ρυθμιστή εγγύησης επισκευής του ρολογιού σας, θα σας ζητηθεί να μας στείλετε το ρολόι. Όταν λάβουμε την επιστροφή, θα λάβετε αυτόματη ειδοποίηση και έπειτα θα φωτογραφίσουμε το ρολόι για την τεκμηρίωση πριν το στείλουμε στον ρολογά μας που θα πραγματοποιήσει την επισκευή.

Στη συνέχεια, θα λάβετε ένα κείμενο και ένα email όταν το ρολόι έχει επισκευαστεί και είναι στο δρόμο για επιστροφή στο σπίτι σας. Ο χρόνος επισκευής ποικίλει ανάλογα με την αδυναμία στο ρολόι και το φόρτο εργασίας που έχει ο ρολογάς προς το παρόν, αλλά κανονικά αυτή η διαδικασία διαρκεί περίπου 5-7 εβδομάδες.

Αν γίνει εμφανές ότι το ελάττωμα δεν καλύπτεται από την εγγύηση/δικαίωμα παραπόνου σας ή οφείλεται σε εξωτερικές επιρροές, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας πριν γίνει η επισκευή και μπορεί να σας χρεώσουμε για τα έξοδα αποστολής και χειρισμού που προκλήθηκαν. Δεν στέλνουμε καμία ενημέρωση κατά τη διάρκεια της επισκευής, θα επικοινωνηθείτε ξανά όταν το προϊόν έχει επισκευαστεί και επιστραφεί ή αν υπάρχουν καθυστερήσεις.

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την εγγύησή μου;

Με κάθε αγορά προϊόντος με ελάχιστη εγγύηση 2 ετών, περιλαμβάνουμε την ιδία μας κάρτα εγγύησης.

Στην κάρτα θα βρείτε οδηγίες σχετικά με το πώς να εγγραφείτε το προϊόν σας στον ιστότοπό μας για να λάβετε έναν αριθμό εγγύησης.

Αφού λάβετε αυτόν τον αριθμό μέσω email, μπορείτε να τον γράψετε στην κάρτα και να τον κρατήσετε στο κουτί που ήρθε το ρολόι. Αυτό είναι χρήσιμο σε περίπτωση που θέλετε να πουλήσετε το ρολόι σας ή να το χαρίσετε ως δώρο κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, έτσι ώστε να ξέρουμε ότι το ρολόι αγοράστηκε από εμάς.  

Εάν χρειάζεστε να κάνετε αξίωση εγγύησης εντός της περιόδου εγγύησης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών μας και να τους δώσετε τον αριθμό εγγύησης ως ταυτοποίηση μαζί με μια περιγραφή του τι χρειάζεστε βοήθεια.   

ΕΔΩ μπορείτε να εγγραφείτε το προϊόν σας!